wtorek, 6 grudnia 2011

Bóg – Jedno

Ja Jestem Ojcem i Matką waszą.

Słowa Boga w objawieniu Anny, Pozwólcie ogarnąć się miłości 24.

Pojmij, że Bóg i Ja jesteśmy Jednym, Ja jestem Ojcem i Synem. Czy teraz rozumiesz? Ja jestem Jeden, jestem Wszystkim w Jednym, Ja jestem Wszystkim w Jednym.

Słowo Jezusa w objawieniu Vassuli Ryden, Prawdziwe życie w Bogu 8: 2.03.87.

By dojść do smakowania wszystkiego,
nie chciej smakować czegoś w niczym.
By dojść do posiadania wszystkiego,
nie chciej posiadać czegoś w niczym.
By dojść do tego, byś był wszystkim,
nie chciej być czymś w niczym.
By dojść do poznania wszystkiego,
nie chciej poznawać czegoś w niczym.
By dojść do tego, w czym nie masz upodobania,
musisz iść przez to, w czym nie masz upodobania.
By dojść do tego, czego nie poznajesz,
musisz iść przez to, czego nie poznajesz.
By dojść do tego, czego nie posiadasz,
musisz iść przez to, czego nie posiadasz.
By dojść do tego, czym nie jesteś,
musisz iść przez to, czym nie jesteś.

Gdy zatrzymasz się nad czymś,
przestajesz dążyć do wszystkiego.
Albowiem, by dojść całkowicie do wszystkiego,
musisz zaprzeć się siebie całkowicie we wszystkim.
A gdy dojdziesz do posiadania wszystkiego,
masz to posiadać, nie pragnąc niczego.
Bo jeśli chcesz mieć coś we wszystkim,
nie posiądziesz w Bogu twojego czystego skarbu.

Jan od Krzyża, Droga na Górę Karmel, księga pierwsza, rozdział 13.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz